American Egg Board zachęca Amerykanów do większego spożycia jaj

 

American Egg Board postanowił zaangażować klientów w kampanię promującą spożycie jaj zadając im proste i stare jak świat pytanie: Czy lubisz swoje jaja? Kampania ma także ożywić nieco zapomniane markowe hasło AEB “Niesamowite Jaja” oraz spopularyzować różne sposoby ich codziennego przyrządzania.

Wg Ashley Richardson, dyrektora AEB ds. komunikacji marketingowej, perfekcyjnie przygotowane spersonalizowane kolorowe spoty i reklamy prezentowane codziennie w amerykańskich mediach powinny przekonać Amerykanów, że warto zjeść więcej jaj nie tylko wiosną, ale także w okresie Świąt Noworocznych.

Przypomnijmy, że średnie spożycie jaj w USA od wielu lat przekracza 250 szt./osobę (w 2016 r. 268 szt./osobę, a w 2017 r. 267 szt./osobę). Spożycie jaj w Polsce spadło w ostatniej dekadzie o ponad 70 szt./osobę i w 2016 r. wyniosło ok. 150 szt./osobę.

Sprawdź też nowy
numer miesięcznika
Okładka numeru 4/2024

Partnerzy

Zakup czasopisma