Mięso drobiowe będzie promowane na Instagramie
Amerykański koncern medialny WATT Global Media utworzył na Instagramie nowy profil poświęcony promocji mięsa drobiowego. Zespół prowadzący ten profil zamierza rozwinąć globalną wymianę pozytywnych doświadczeń i doznań różnych ludzi wynikających z przygotowywania oraz spożywania żywności zawierającej mięso drobiowe, jedno z najważniejszych, najtańszych i najbardziej powszechnych źródeł zdrowego, łatwo przyswajalnego białka zwierzęcego.
Do zamieszczania na profilu zdjęć i receptur wraz z opisem sposobu przygotowania różnych posiłków z udziałem mięsa drobiowego, także tych związanych z danym regionem czy różnymi krajami na całym świecie, restauracji promujących dania drobiowe, akcji marketingowych czy wspomnień związanych ze spożywaniem drobiu zachęcani są przede wszystkim młodzi ludzie z pokolenia kończącego szkoły i uniwersytety oraz rozpoczynających swoją pierwszą pracę.
Specjaliści marketingowi zaangażowani w rozwój przemysłu drobiarskiego chcą w ten sposób kształtować upodobania kulinarne nowych wchodzących na rynek klientów. Zachętą do takiego działania jest rekordowa oglądalność zdjęcia jaja, które na Instagramie otrzymało ponad 53 mln lajków. Czy profil z mięsem drobiowym przebije ten rekord – zastanawiają się twórcy nowego profilu drobiowego.