Wzrost sprzedaży mięsa drobiowego i wyrobów w LDC w 2018 r.

Mająca swoją siedzibę we Francji Grupa LDC (Luis Dreyfus Company), największy producent mięsa drobiowego w Unii Europejskiej, uzyskała 7,7% wzrost wartości sprzedaży swoich produktów w 2018 r. (990 tys. ton mięsa drobiowego i wyrobów o wartości 4,124 mld €) głównie dzięki wykupieniu kilku innych firm drobiarskich: Favreau w marcu, Doux w maju oraz Couthouis-Péridy w lipcu.

Szczególnie wysoki wzrost (o 19,1% w tonażu i o 29% w wartości) sprzedaży LDC zanotowała w należących do niej węgierskiej firmie drobiarskiej Tranzit (zintegrowana produkcja kaczek i gęsi) oraz polskiej grupie kapitałowej Drosed (LDC jest strategicznym akcjonariuszem tej Grupy). 

Natomiast wzrost sprzedaży dań gotowych z udziałem mięsa drobiowego wyniósł w LDC w 2018 r. zaledwie 1,8% w tonażu i 2,2% w wartości.   

Sprawdź też nowy
numer miesięcznika
Okładka numeru 12/2024

Partnerzy

Zakup czasopisma