Mistrzostwa Świata FIFA okazją do promocji brazylijskiego mięsa drobiowego w Moskwie

 

Brazylijskie Stowarzyszenie Producentów Białka Zwierzęcego ABPA we współpracy z Brazylijską Agencją ds. Promocji Eksportu i Inwestycji Apes-Brasil postanowiło przeprowadzić w Moskwie w czasie trwających w Rosji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA kampanię promującą wysoką jakość produkowanego w Brazylii mięsa drobiowego i przetworów drobiowych.

Banery reklamowe prezentujące brazylijskie mięso drobiowe i wyroby drobiarskie wraz z przesłaniem o długoletniej tradycji brazylijskiej reprezentacji w piłce nożnej, w tym wielokrotnie zdobywanego mistrzostwa świata przez Brazylijczyków, zostały ustawione w 45 najbardziej ruchliwych punktach rosyjskiej stolicy.

Eksportujemy rocznie ponad 3 mln ton naszego mięsa drobiowego do 160 krajów na całym świecie” - powiedział Ricardo Santin, prezes ABPA. Rosja zaimportowała z Brazylii w 2017 r. 83 tys. ton drobiu, ale brazylijscy producenci zdecydowanie chcą zwiększyć eksport drobiu do Rosji.

Sprawdź też nowy
numer miesięcznika
Okładka numeru 4/2024

Partnerzy

Zakup czasopisma