LDC Group zwiększa swoją produkcję i eksport mięsa drobiowego

Przedstawiciele LDC Group, największego w Europie producenta drobiu (541 mln ubijanych rocznie kurcząt w 86 zakładach na terenie Francji, Węgier i Polski zatrudniających ponad 21,8 tys. pracowników), ogłosili zakończenie 1 grudnia br. zakupu francuskiej firmy drobiarskiej Société Luché Tradition Volailles (Luché Traditional Poultry; LTV), specjalizującej się w produkcji świeżych gotowych wyrobów z mięsa drobiowego (7,7 tys. rocznie). Zakup wynika ze strategii przyjętej przez LDC, zgodnie z którą firma zamierza znacząco poszerzyć swoją ofertę dla supermarketów i szpitali.

Nieco wcześniej LDC Group zakupiła Marnevall, węgierską firmę drobiarską specjalizującą się w produkcji mrożonych dań z mięsa drobiowego oraz Kiplama, belgijską firmę specjalizującą się w sprzedaży francuskich dań z drobiu na terenie Belgii, Holandii i Luksemburga.

Sprzedaż mięsa drobiowego przez LDC Group wzrosła w okresie ostatnich sześciu miesięcy (marzec-sierpień 2019 r.) o 7,9%. Niezwykle silny wzrost LDC Group zanotowała w eksporcie mięsa drobiowego (wzrost o 47%), m.in. dzięki integracji w 2018 r. z grupą węgierskich firm drobiarskich Tranzit oraz dużej aktywności firmy Drosed (17% wzrost eksportu).

Sprawdź też nowy
numer miesięcznika
Okładka numeru 4/2025

Partnerzy

Zakup czasopisma